HEJ, JAG VILL HA DIG

2012-04-11 | 21:53:43

Canon EF 70-200MM 4L USM

fdfdfdfdffgyhjkläöalklkjdskv , varför blev det grå text??
aja, IALLAFALL....så har jag kikat lite på zooooom objektiv osv, denna fina skönhet hittade jag.
någon som har och vet om den är värt priset osv? priser ligger på 5-6000 kr. jo sure jag har väll läst och så om objektivet, men kan ju alltid vara bra att höra från någon som har testat det och sådär.
så har jag kikat lite på zooooom objektiv osv, denna fina skönhet hitt
så har jag kikat lite på zooooom objektiv osv, denna fina skönhet hittade jag.
någon som har och vet om den är värt priset osv? priser ligger på 5-6000 kr.
jo sure jag har väll läst och så om objektivet, men kan ju alltid vara bra att höra från någon som har testat det och sådär.
så var inte blyga att berätta ifall ni rekomenderar det eller om ni inte gör det, jag blir bara glader choklader isf!
Kommentarer
Postat av: frilläääää

tror det är ett sånt papo har, kan kolla med honom!!

2012-04-12 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback