jäkla sjuknissar

2012-04-16 | 17:07:53
åh har verkligen velat gått ut och gå idag, bara för att typ få lite frisk luft och inte behöva vara så instängd på mitt rum. men om jag går ut och går kommer jag säkert bara bli mer sjuk. det värsta är att jag har godisförbud också! inne på min andra dag... hahahha, jag driver inte när jag säger det är rekord för i år. fan vad jag är sockerberoende. minns när jag en gång hade godisförbud i ett helt jäkla år! det hade jag inga problem med då, men nu är jag värsta beroende av socker. det ska bort nu..... hähä, lycka till för mig. nej men det är jobbigt att ha godisförbud när man är sjuk var det jag menade. för när man är sjuk har man inget att göra, och när jag har tråkigt blir jag oftast sockersugen. haha, fan nu ringer hemtelefonen. orkar inte hämta den. så om någon ville mig nått så får ni ringa på min mobil era nubs. och bilderna på michelle är från början av året.. tror jag? hähä, i vilket fall så är både jag och michelle sjuka.. antar vi smittade varandra??
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Dagens blogg vinnare är utsedd :) se om det blev du HÄR: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

Va med igen annars :D KRAM

2012-04-16 @ 18:54:20
Postat av: michilll

hahahah, sjuknisse själv

och fruktansvärt äcklig jag ser ut

2012-04-16 @ 21:23:57
URL: http://www.michilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback