Nu har jag koll iallafall

2012-04-02 | 22:18:15
okej vänta här, nu måste jag skriva upp vad jag ska göra resten av veckan, ah ni som känner mig vet jag gillar att göra listor av någon anledning att känna att jag har mer kontroll då.
måndag - pluggggaaa.
tisdag - fota frida, plugga.
onsdag - åka till sunne och kolla lägenheter, plugga.
torsdag - abduction med anna,michelle och linn, nostalgi för fan, INGET PLUGGANDE IDAG INTE.
fredag- FÖR HÄR BÖRJAR PÅSKLOVET !! ingen aning vad jag ska göra dock, haha.
lördag- förmiddagen = träna med mathilda, sen vet jag inte.
söndag- njuta av att hela veckan framför mig är FRI.
Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg

Guud vad fin header du har! :D

2012-04-03 @ 18:39:03
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: random

Hej!



Var redigerar du dina bilder?

eller tex den där på "hur gör man listor" :P



Svara gärna i ett inlägg!

2012-04-09 @ 01:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback