Om jag gör design till andra?

2012-04-21 | 12:26:40

svar: jag har laddat ner ett program som heter microsoft expression encoder 4 screen capture.
sök på google och ladda ner. HÄR kan du läsa hur man sparar filen och får upp den till bloggen.
och angående bloggdesign, alltså jag har gjort det mesta designen på min blogg. fått hjälp med några enstaka saker av hanna. men det mesta har jag gjort själv. Jag har ju inte direkt någon speciell design egentligen, ganska tom. fast jag gillar att ha den så, funderar dock på att byta header snart.
men jag antar du menar om jag gör bloggdesigners åt andra? alltså jag kan ju verkligen inte allt om design och sånt där. tex har ingen aning om hur man gör dropdown meny eller typ bildspel i header och så. fast alltså man kan googla typ allt!
tex säg om du inte vet hur du lägger in en header, då kan du skriva såhär på google=
_ hur man lägger in en header på blogg.se _
eller om du kanske vill göra bloggen bredare osvosv.
_ hur man gör bloggen bredare på blogg.se _
och ja ni fattar ? det kan vara jäkligt krångligt med kodmallar och sånt i början, om ni kör på blogg.se och inte devote.se, för på devote.se så är det lite enklare. fast jag gillar blogg.se mer då man kan bestämma exakt vart och hur bloggen ska se ut. men så mitt tips är att googla allt, för ni kommer hitta det. och då lär ni er bara hur kodmallar och stilmallar fungerar, kan vara bra att kunna om man bloggar från tex blogg.se eller webblogg.se eller ah, har inte bloggat från andra ställen än devote och blogg så vet inte hur andra bloggsidor ser ut.
MEN IALLAFALL, jag kan iallafall hjälpa dig som nu skrev frågan med designen lite gran om du vill, men som sagt så kan jag inte göra allt, eftersom jag vet inte allt själv.
men kommentera eller maila mig , eller smsa. haha
[email protected]
0704596583
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback