Orsaken till varför jag inte gillar er

2012-04-11 | 02:51:28
image description
mitt så kallat "kända" citat som jag alltid säger när det är filmmys på mitt rum med massa dricka,chips & godis osvosv låter såhär
- spiller ni, så dör ni -
och så fort jag sa det skulle frida och johannes flyga över "gränsen".
och dom lyckades tyvärr. det var glass i fridas hela ansikte + på golvet och på en kudde
(ja, jag har gjort rent allt nu).
och sen när jag satt i köket och snackade lite med michelle och linn så hade tydligen frida och johannes lagt fucking nötskal under lakanen och överallt i hela jäkla sängen. JAG BARA MEN VA I HELVETE ERA JÄKLA FACKTARDS. ville faktiskt döda dom en sekund, men sen började jag skratta, som vanligt. kan tydligen inte bli arg ibland. tråkig jag är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback