Släktträff 2001

2012-04-22 | 19:14:21

på min pappas sida har jag typ en ENORM jäkla släkt, och år 2001 hade vi en släktträff.

vi är tydligen över 80 pers, och det här är bara några bilder, finns en massa andra bilder från släktträffen och på en hel del andra människor.
hemsk att jag inte ens vet vilka dom är, känner nog inte ens igen en tredjedel av alla.. haha.. och sen så minns jag inget från den här släktträffen, var ju typ 5 år?, men vi håller på att planera en nu till sommaren kanske.
då ska jag ta en jäkla massa bilder. för dom bilderna som jag visar nu har ju såklart inte jag tagit.. jag har bara redigerat dom lite.
och om ni vill veta vart jag håller hus på bilderna är jag hon i grön, röd och blå klänning.. med matchade skor och randiga strumpbyxor, försökte dom seriöst få mig att likna en clown?
min näsa idag hade passat till den outfiten då.

här är några fler bilder, fast i lite sämre kvalité då jag var tvungen att förstora dom lite..

Kommentarer
Postat av: malls

HELVETE SÅ LIK DIG, SÅÅÅÅ GO!!!!

2012-04-22 @ 20:18:21
Postat av: evve

jag kände faktiskt igen dig! lilla troll <3

2012-04-25 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback