Vad tusan gör jag i sömnen?

2012-04-11 | 13:41:43
alltså gud vilken knäpp morgon.. jag vaknade i min säng, utan kläder på , eller jo jag hade trosor, tack och lov.
tvn var på, mina kläder låg på golvet, även min dator. min mobil låg i sängen och mitt skal på sänggaveln.
ALLTSÅ VA FAN HÄNDE I NATT? haha okej nu låter jag skittöntig, alltså jag var ensam och det hade vart filmmys hela kvällen, så inget sånt där trams som ni säkert tror nu.
men det jag minns var att jag hade alla kläder på mig, datorn var på för jag skulle blogga om glasskriget i min säng som ni kan läsa här. och jag minns gott och väl att jag höll i min mobil MED MITT SKAL PÅ.
men hur fan har jag lyckats stänga av datorn?
och när fan tog jag av mig kläderna?
och när fan tog jag av skalet och la det på gaveln? (jag tar aldrig av skalet bara så ni vet)
haha okej, detta kanske inte låter så konstigt, men det var skitknäppt att vakna, och så mindes jag inte ett skit om när jag gick och la mig? inte när jag tog av mig kläderna, stängde av datorn osv.  och så ser jag liksom hur allt ligger på mitt golv. aja knas.. jag som aldrig brukar göra något i sömnen, det ändrades snabbt!
haha, jag måste verkligen varit döööööööööööötrött igår natt, för jag minns ingenting om när jag gick och la mig. jag måste typ gjort detta i sömnen, VARFÖR FAN SPELADE JAG INTE IN MED DREAM TALK APPEN?????
och påtal om den appen! när jag sov med hennie så pratade hennie i sömnen! hon bara - vad heter du?
hah, inte alls läskigt liksom...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback