flyttat till sunne , allt är kaos

2012-08-20 | 20:52:00
jag har inte kunnat blogga pågrund av att jag har flyttat till sunne, och har då inte haft internet. men nu är det fixat och tvn fungerar också. thank god. att komma hem till en tom lägenhet utan internet eller tv var verkligen dööööööööbaradööööööööööö vad tråkigt. fick panik. aja. nu har jag internet så jag kommer kunna blogga mera. jag har största jäkla hemlängtan, att bo ensam i en lägenhet är så jäkla överskattat. men till helgen ska jag hem, ska sova i min saknade säng och träffa mina vänner och min familj. min mamma och pappa var här nyss och skulle lämna lite saker, men nu har dom dragit och jag får se dom till helgen igen. 
 
jag brukar aldrig ha hemlängtan, riktig hemlängtan liksom. men nu när jag inser att jag inte kommer vara hemma lika ofta så fick jag det redan första kvällen. bara 3 år kvar. 
 
 
men skolan var bra, och klassen och lärarna, så det var ju en himla tuuur. 
Kommentarer
Postat av: idafuneland

jag saknar dig redan kenny.
jag måste komma upp till dig någon dag så jag får se hur du har det.
puss älskar dig bästaste

2012-08-21 @ 00:05:53
Postat av: MLiSAN

Välkommen till Sunne! Här bor jag med :)

Svar: åh vad kul, går du i skolan och så? :)
Sanna Funeland

2012-09-05 @ 19:44:31
URL: http://mlisanfoto.blogg.se
Postat av: MLiSAN

Nej, jag jobbar :) Har bott här nästan hela mitt liv. Jag gick också fotolinjen på grafiska under gymnasiet (dock är det några år sedan nu, är 26 år...)

Svar: jahaa ja, tyckte du skolan var bra då? broby grafiska alltså, jag går ju där nu!och ja, jag trivs i sunne:)
Sanna Funeland

2012-09-05 @ 21:20:08
URL: http://mlisanfoto.blogg.se
Postat av: MLiSAN

Trivdes mycket bra på den skolan, men tror säkert att fotolinjen är snäppet bättre i dag (eller åtminstone mer anpassad för dagens teknik). Vi fotade inte digitals över huvud taget när jag gick där, dock var det himla kul att få lära sig att fota analogt. Det är ju en speciell känsla det också :) I dag fotar jag dock bara digitalt...

Svar: jahaaa, där ser man! ja nej nu har dom en massa fotoutrusting för massa tusen som vi får låna och lära oss om hur allt fungerar och så! :)
Sanna Funeland

2012-09-05 @ 21:50:37
URL: http://mlisanfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback