inget minne på datorn

2012-08-26 | 23:01:15
okej såhär ligger det till. min dator har absolut INGET minne, antagligen pågrund av alla faqing bilder jag har på den här datorn. och lat som jag är så orkar jag inte sitta och rensa allt, så jag måste köpa en extern hårddisk så jag lägger över alla bilder där osv. alltså anledningen varför jag säger det här är för att det funkar inte redigera och spara bilder på datorn när minnet är fullt. och då kan jag inte blogga. ah ni förstår. men ska köpa det så fort som möjligt. fick nyss reda på att det faktiskt finns en expert affär här i sunne. hahha, tack carl!
Kommentarer
Postat av: klara

Vilken bild är din favorit från Frankrike? Om du måste välja EN enda som du fick behålla ifall alla andra skulle blivit raderade, vilken skulle det blivit?

2012-08-28 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback