JAG ÄR HEMMA

2012-08-05 | 19:15:24
BONJOUR MATHAFAQQQAS.
har varit hur bra som helst i frankrike, och ni ska få se en jäkla massa bilder. har än sålänge träffat anna, som redan nu är påväg till kroatien, träffat frida, mathilda, ida, demi och min faaar. det allra bästa var att jag saknat dom så, men jag grät inte precis när jag träffade dom. jag mer var glad av lycka. men när jag bokstavligen sprang in i mitt rum och kastade mig i sängen började jag grina som fan. trodde inte man kunde sakna en jäkla säng så mycket som jag gjort under dessa tre veckor. sängar är underskattade, just saying. nej men nu ska jag äta middag på ceylan med min fina syster. oxfilen får vänta tills imorgon. lol. 
 
jag vill även tacka hanna för att hon bloggat här när jag varit borta! så jäkla snällt av dig. 
(hannas bild)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback