jag tänker på dig

2012-08-28 | 22:40:08
hej och hå, just nu är jag fett glad, för på fredag ska jag på date med michelle, och på lördag ska jag fotaaaaaaaa! och sen nästa helg har jag också lite planer med en viss carl, annabanan och hampus, kommer bli bra. och för er som undrar är sunne okej just nu, fast jag längtar sönder tills på fredag då jag får åka hem. haha åh. och imorgon fyller min fader år. minns dock inte hur mycket han fyller. HAHAH. han lurade mig förut att han blev 58 år. fast det var inte sant, jag tror han fyller 51.. shit. jag med minne och koll. nej nu måste jag göra klart en uppgift och sen sova. 
som ni märker får ni frankrike bilder i inläggen jag gör. men ska köpa en extern hårddisk, så snart slipper ni se dom.
Kommentarer
Postat av: E we

han fyller 52...inget att fira!!!

2012-08-28 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback