SISTA BILDEN ÄR TILL FRIDA / FRANKRIKE

2012-08-23 | 12:00:00
jag hade fett sönder fötter i frankrike, så mycket man gick liksom. jag och michelle gick bokstavligen sönder våra gladiator skor, sulan lossnade och båda min dragkedjor gick inte att dra upp, måste verkligen sett snyggt ut...demi- äh, KÖR PÅ FRENCH SIDECUT DÅ !!!HAHAH, JAG VET. skitvidrig bild. närbild på min fuqqqing stortå. jajjaja, big deal. men ser ni skinnfliken eller? jag slog i tån i en sten och blödde som fan. såklart hände detta på en strandsand. BINGOOOOOOOOOOO, fan sand i hela skiten, det syns till och med på bilden. och nej. jag vet inte heller varför jag lägger ut en bild på min tå. kanske för fridas skull. hon gillar ju fötter.. eller hur frida? äh hon har nog redan tryckt ner min blogg då hon såg min fot. hähä.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback