ALLA <3 DAG

2012-02-14 | 10:00:00
14 februari 2012. ringer det någon klocka? jo alla <3 dag som alla har sådan ångest för. haha eller ångest vet jag inte, men jag har hört från många - " forever alone " och hej alla där ute, jag är med förjävligt forever alone ska ni veta. mina planer för idag är att efter skolan ska jag dra till Coop och köpa något gott, efter det tänker jag åka hem, duscha och allt sånt där. sen tänker jag sätta på en sorglig kärleksfilm så jag kan få gråta lite och känna mig extra patetisk. " En dag " har jag laddat ner, så jag är väl förbered kan jag säga er. har till och med fotat en bild till alla <3 dag, kände mig duktig. ja det är ju bilden ni ser i inlägget såklart dååå, hähä.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback