FEFFERONI TIME PÅ CEYLAN

2012-02-21 | 00:53:57
jag hade på min lista innan jag dör att smaka en fefferoni. så när vi satt på ceylan och hade beställt kebab så låg ju den där fula gröna saken där på tallriken, bara hugga in det. ehh.
och jaaa, michelle snackar engelska i början, men jag glömde lyssna på henne då, så jag vet ju hur engelska låter så ni inte tror jag är dum i huvudet. lol hääh
och sen så vägrade jag svälja den där jäkla fefferonin, smakade helvete iallafall, och fefferoni ska inte komma nära min mun nått mer, haha fy fy fy fy.
och jaaaaaaaaaaaa, jag får typ värsta ryck, gör fula miner, blir röd i ansiktet. biverkningarna av fefferoni skulle jag vilja säga.
BTW, DRICKER VI SNYGGT ELLER?
kolla michelles hållning, HAHHAHAHAH DÖR
image descriptionimage description
image description
har var vi ju iallafall glada, haha.
Kommentarer
Postat av: hilda

fin blogg sanna! vill du göra länkbyte med mig? :)

2012-02-21 @ 09:11:34
URL: http://hildalinneas.blogg.se/
Postat av: michilll

HAHAHAHH sååååå fuuuul

2012-02-22 @ 20:16:03
URL: http://www.michilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback