FOTOTEMA-MITT RUM

2012-02-26 | 14:57:05
varje vecka så ska jag tolka ett tema hej vilt eller bokstavligen och sedan få min tolkning på bild.
denna vecka så var temat "mitt rum"

egentligen var det "läppar", men jag bytte plats på dom. för jag hann aldrig fota det, skulle fota min syster. men hon hade matcher osv. så jag bytte plats. och fattar ni hur mycket jag har städat mitt rum eller? ni skulle bara sett hur det såg ut innan, var uppe HELA natten bara för att lägga ut det på bloggen. men gud vad skönt det var nu när det är städat.
Kommentarer
Postat av: Jennifer

åhh, how i met your mother är så sjukt bra! :)

2012-03-21 @ 10:10:04
URL: http://livetmedjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback