Härligt sportlov

2012-02-26 | 16:37:39
från söndag-måndag ska jag tillbringa natten i örebro med michelle, anna & linn. vi ska mysa till det i en liten stuga, en tradition för oss detta. sen från måndag-tisdag ska jag till hovfjället. kameran åker med så ni får massa bilder när jag är tillbaka.
PS. jag vet att designen är HELT JÄKLA RETARD för tillfället. men det krånglar och jag vet inte ens vad jag gjort för fel. hallelujah för det. JAG HATAR KODMALLEN. stilmallen är 100 ggr lättare. bra och tack för mig.
Kommentarer
Postat av: CHBM

Det är lite trixigt det där med kodmallen, men se till att koden för din meny hamnar ovanför "header" eller vart du nu vill ha den! jag googlar alltid på det jag vill fixa till, prova att söka på "bloggdesign drop down" så får du säkert upp någon instruktion.



Kram!

2012-02-26 @ 20:14:40
URL: http://chbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback