iordning/i o ordning?

2012-02-05 | 19:01:33
2 "behind the scenes" bilder kan man säga , hähä, tokbarn.
nu har jag duschat och gjort mig "iordning".
har ni tänkt på det? man kan göra sig iordning på 2 olika sätt,
1. när man ska dra ut eller ska till skolan, så sminkar man sig när man gör sig iordning
2. när man ska sova, då tar man AV sminket när man gör sig iordning.
hur ska ni veta vilket av dom jag gör liksom? hm, jo iofs så är det söndag kväll, dags för skola imorgon... så jag tror ni fattar. men ändå, man kan inte säga göra sig iordning, för när man ska sova borde man säga: nu ska jag göra mig i o ordning, okej nej skitsamma, sådana här tankar funkar bara att tänka i huvudet då man tänker steget före, men erkänn ni fattar ju vad jag menar iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback