Mycket fotat ska det bli förhoppningsvis

2012-02-24 | 23:02:02
jaaa, jag har bakat, som vanligt tänker ni nu säkert. MEN jag skulle faktsikt baka till klassen då vi skulle mysa ihop det nu till sportlovet... haha 40 +. nej men nuuuuu så ska jag redigera bilder på michelle som jag tog i onsdags.
känner att det bara kommer upp en massa bilder på michelle på min blogg, men hon ställer ju upp så fint när jag känner för att fota lite.. haha. men nu till sporlovet ska jag nog fota johanna, även ebbe & ida. så då får ni några fler ansikten i bloggen... haha. ska även bli bättre på att lägga ut på mig själv, jajajaja.
Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

Hej! :)

fin blogg, allt bra med dig? kram!

2012-02-24 @ 23:23:51
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback