Trodde det var semmeldagen

2012-02-11 | 02:16:41
är det jag som är seg eller var det semmeldagen igår? jag tycker det dyker upp just ordet "semla" överallt just nu, men jag har fortfarande inte hört någon säga att det är semmeldagen. jag googlade såklart, och det visade sig att den 21 februari 2012 är det semmeldagen. iallafall så spelar det ingen roll för mig då jag ändå inte får äta semlor.. ska fan ta tag i mitt AV/PÅ godisförbud. nu är det strikta regler. inget godis, kakor, choklad, popcorn, ostbågar, dricka, saft och sånt där dret som grisar ner hela mig i socker. lol. kanske får äta chips.. OCH ÖLKORV.
haha, ölkorv är fan livet, dock längesedan jag åt. och nu märkte jag verkligen hur den meningen inte gick ihop.
nu när detta inlägg lyckades handla om godis,chips, semlor osv kan jag ju lika gärna berätta vilken lyxig frukost jag tänker göra till mig själv imorgonbitti! jag tänker steka bacon och göra omelett. håller tummarna på att pappa inte stekte upp all bacon igår. snälla jesus trolla in lite bacon i kylen, IFALL ATT.
bilder: we<3it
Kommentarer
Postat av: nimo♥

hej fint blogg och bilder

gärna kommentera och ta reda på min blogg kram

2012-02-11 @ 13:20:02
URL: http://nimomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback