valentines day, what a good day!

2012-02-14 | 17:57:21
har haft en riktigt bra alla <3 dag idag ändå. förutom att ALLA bjöd på godis, ni vet gelehjärtan och chokladhjärtan..mmmmmm jäkla godisförbud. anna köpte till och med en kexchoklad till hela stora gänget. fast jag gav min till max. hähä.

-AP bjöd på gelehjärtan & chokladhjärtan
-anna köpte en kexchoklad
-evve bjöd på en hel låda gelehjärtan
-bertil bjöd på gelehjärtan
så att ha godisförbud en dag som denna var inte så kul. men glad blev jag! annars så fick jag lite mer kul idag.
-ett morgon sms av mamma (kolla bilden)
-ett alla <3 dag sms från ewa och hela hennes mysiga familj
-fick ett forever alone kort av carl (kolla bilden)
-en present som ni får se i ett inlägg sen
-ett kort som jag hittade i brevlådan, från mormor. hehe
vilken bra dag egentligen. skit i förra inlägget om att jag skulle känna mig patetisk. ska gråta av glädje istället.
( OJ VAD JAG ÄR GAY JUST NU ) det är ju faktiskt alla <3 dag. då får man visa lite mer "känslor" haha skojja.
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback