Vanilla tea

2012-02-09 | 20:41:41
fick för mig att jag skulle göra lite te, då jag läste någonstans att man får bra hy av rött te. hähä så jag letade lite hemma och hittade inget rött te, såklart. men så hittade jag ett vanilj te. FAN VAD GOTT TÄNKTE JAG!! vanilj är ju svingott, och jag som inte gillar te borde ju iallafall gilla vaniljte..
jag slängde in en kopp vatten i mikron i någon minut och sen ner med te saken. tog lite kort på det, och sen... när jag skulle smaka så spottade jag ut det i koppen igen. VADÅ VANILJ????
Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: yez blir prima de! :D ♥

2012-02-09 @ 21:16:34
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: demiyä

hahahah! åh också smakat det där teet hos er! ahhahaaha höll på att skratta ihjäl mig för det smaka så blä

fan va fin blogg du har förresten gosis

2012-02-09 @ 22:59:00
Postat av: Neha

HallonTE det är riktigt gott:D

2012-02-14 @ 16:52:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback