Aldrig varit lyckligare än nu

2012-01-22 | 05:28:52
just precis i denna stund kan ni aldrig hitta en lyckligare människa än mig! för min kära vän klara har fixat photoshop CS5 extended till min dator! så nu sitter jag och kollar lite grundkurser på nätet, så jag kan lite om photoshop och sådär. men så nu kan ni kanske förvänta er lite bättre kvalité på bilderna, får jag hoppas iallafall.
och som tack till klara har jag lånat ut min kamera till henne tills på måndag, så ni får klara er utan bilder.. och jag får klara mig utan min fina älskling.. men hon sa hon skulle sköta den som sin egen lilla skatt, så det ska nog gå bra!
här är en test bild på min broder, testade göra skärpa i ögonen och lite sådära ni vet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback