detta ska då bli en fotoblogg!

2012-01-14 | 18:11:33
okej så nu testar jag göra ett litet inlägg här.
har ju en annan blogg på devote.se
klicka här för att komma till den bloggen.
jag kände att den bloggen är lite random så.
att den inte direkt "handlade om något särskilt"
och jag tycker det var svårt att få den till en fotoblogg som jag då vill skapa eller vad man ska säga!
så jag försöker med 2 bloggar och ser om det funkar!
kanske tar bort någon av dom.
vi får väll se!
inte bloggat från blogg.se förut heller.
så ska bli kul att se om det är bättre eller sämre än devote.se
här är då jag.
lite snabb info kanske kan vara kul?
namn: Sanna Funeland
ålder: 1996 28 maj
bor: hammarö, 10 min utanför karlstad
ööö jaaa... vad ska man säga?
jag är fotointresserad och går i 9an på mörmoskolan.
ska snart börja gymnasiet.
nej det får nog duga..
här är jag
Kommentarer
Postat av: melanie

nej men gud vad söt du är! :D

riktigt fin blogg också

2012-01-18 @ 20:36:24
URL: http://melaniecarolin.devote.se
Postat av: Elin

Fina bilder du tar :)

2012-01-18 @ 20:57:38
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint hår! :D

och jättefin blogg!

Fortsätt på samma sätt!

2012-01-23 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback