Ensam en fredagkväll

2012-01-28 | 01:14:02
sitter i karlstad hemma hos min syster och henne kille stefan och dotter tuvalie,
alla 3 sover och jag sitter helt ensam mitt i natten på en fredag och kollar sista avsnittet på 2:a säsongen av OC, sitter och storbölar (fan vad fult ord) och ser ut som fan, patetisktjej.se
nu sitter jag och skrattar åt mig själv bara för jag är så jäkla patetisk, haha lol
annars ville jag bara säga förlåt för min oaktiva bloggning idag, inte haft internet på min egen dator där mina bilder och photoshop håller hus. och man behöver ju internet för att ladda upp dom på bloggen. men nu ska sminket av och sen ska jag sova sönder och sova bra länge. bästa känslan är att jag har en cheeseburgare när jag vaknar imorgon bitti, livet är bra!

här är en bild jag hittade på ewas dator bara, så fick bli den snabbt, en som heter jonna har tagit denna, fin bild.
Kommentarer
Postat av: A common blogg -

fin blogg, allt bra? :)

kram

2012-01-28 @ 11:48:23
URL: http://setfire.blogg.se/
Postat av: Jonna

Totally min bild, ja...

2012-02-02 @ 22:58:32
URL: http://charlestown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback