Snart har jag photoshop!

2012-01-19 | 17:00:00
okej, så jag har en kompis, en liten hackar kompis vid namn klara som kan fixa photoshop till mig gratis!
känns ju ganska bra att ha photoshop eftersom det är en fotoblogg osv.
och jag redigerar mina bilder i picnik nu, haha inte okej..
men iallafall så kommer jag älskaaaa klara när hon har fixat det, hon kommer vara min idol 10 år framöver, och vem har en idol så länge? vavava??
kolla, det är den snygga tjejen i mitten där, fuck vad hon är lik abbyyyyyyyyyy i navy csi.
döör
KLICKA HÄR för att komma till hennes blogg, btw, hon kan måla som en ängel kan flyga
alltså jäkligt bra målar hon!
Kommentarer
Postat av: klara

HAHA sanna du är så söt puss!

2012-01-23 @ 21:44:54
URL: http://svartklubb.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du väljer teknik/TIME får du photoshop direkt till din skoldator gratis+utbildning på älvkullengymnasiet

2012-01-23 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback