Tips när du ska fota porträtt

2012-01-23 | 19:17:22
okej jag kan gissa på att ca 90 % av dom som läser detta redan kommer veta detta, men det är fortfarande 10 % som inte hade en aning.
här är då ett litet tips när du ska fota porträtt, du ska lägga fokusen på personens ögon! många lyckas ibland ha fokusen på näsan osv, men ett litet tips är då att läga fokusen på ögonen! för det är ögonen som gör ett helt porträtt tycker jag själv!
här är ett förslag då ögonen träder fram mycket mera, visst blir bilden bättre?
denna bild har inte jag tagit tyvärr, det är michelle tror jag. men det är min kamera den är tagen med.
Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är köpt på onepiece.com :)

2012-01-23 @ 22:54:58
URL: http://amandaheikkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback