IDAG FYLLER MICHELLE ÅR!

2012-07-22 | 18:00:00
tidsinställt pågrund av frankrike
 
 
idag fyller min underbara vän 16 år! så jäkla bra att vi är i frankrike tillsammans just nu! jag har planerat lite vad jag ska göra för henne. men något jag alltid varit dålig på är presenter. jag är verkligen världssämst på det! fast jag måste säga att jag kommit på en ganska så bra sak nu faktiskt. pfffft, HON KOMMER ALLTID MED BRA PRESENTER, jäkla påhittig är hon. alltid lika svårt att överträffa henne. herregud. IALLAFALL, så hinner jag inte skriva så mycket, eftersom vi åker till frankrike imorgon (om ni minns så är detta ett tidsinställt inlägg...och när ni läser detta är jag redan i frankrike...) men det jag vill ha sagt är att michelle är så jäkla underbar och vill inte leva utan henne. aldrig. oj, snacka om att vara fladdrig och sen seriös på en gång. GUD JAG SVAMMLAR ALLTID. förstår vad min svenskalärare menar med att mina texter inte alltid är sammanhängande eller vad det heter. kanske ni märker? för nu pratar jag om min svenskalärare när texten egentligen var menat för michii. BRA DÄR. hejdå.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback