outfit

2012-07-24 | 18:00:00
tidsinställt pågrund av språkresa i frankrike
 

det var någon som ville se outfits i bloggen när jag åkte iväg, och jag är extremt dålig på att ta outfit bilder kan jag säga er, tar det aldrig. men jag hade en jäkla tur! för min lillasyster skulle fira hennes vän, demi. så hon hade klätt upp sig lite. haha, okej, den tjejen är fan alltid "uppklädd". men hon har snygg stil, det är ju bra. hähä. iaf, tog dessa kort på 5 minuter typ, eftersom hon var tvungen att dra precis! och dom här togs i söndags, dagen innan jag drog till frankrike. det lär föresten inte komma upp fler outfit bilder tyvärr, men det är för jag inte hann ta några outfitbilder.
 
kan även berätta att jag blev så arg när jag såg att ida hade köpt dessa skor. hade berättat för henne att jag velat ha dessa skor aplänge, men det aldrig fanns min storlek. och ja, se vad ida kom hem med en dag, i storlek 37. fufufu. aja, kan ju låna dom som tur är. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback