PIP 2012

2012-07-09 | 13:34:30

 

 

michelle live i radion.

HAHHA, ebba, vi är verkligen så snygga här, eller okej, du är ju fan snygg här. jag däremot, najs... 

pizzatajm hela tiden 

han är bäst tjalalalalaa

asså vi ser ut som uppstoppade grisar. äckliga

            bra trötta, noraddins bild förövrigt.

BRA BILD. anna suger på att ta kort verkligen.. hhhah, men amanda hade en bättre på mig och facking GAVIN DEGRAW. bästa var när jag bröjade prata svenska med honom och jag glömde helt bort att han pratade engelska. BRA SANNA. där står man och slänger ut sig saker på svenska. sen bara. ÅH SHIIT FAN. engelska var det ja. och det ända som jag kommer på att säga då är " YOU ROCK". jag har så bra fantasi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback