ANGÅENDE MITT GYMNASIEVAL

2012-06-26 | 15:00:05
jag har fått en kommentar för ett tag sen som jag helt glömt bort att svara på! men frågan var om jag kunde berätta lite närmare om mitt gymnasieval. 
 
känner att jag babblat om sunne och inte tänkt på att ingen kanske fattar vad fan jag snackar om?
 
men eftersom jag vill satsa på foto osv så ska jag gå på en bra skola i sunne som heter Broby Grafiska. och eftersom jag är så jäkla lat så vet jag att jag inte kommer orka pendla fram och tillbaka mellan skoghall och sunne i 3 år. nej jag kommer ha tröttnat efter 1 vecka högst. Så då ska jag bo i deras elevhem som är som vanliga lägenheter i 3 år då jag pluggar på Broby. fast jag kommer bo hemma under sommarloven. 
dock så vet jag inte om jag fått en lägenhet än. för man ansöker om en lägenhet så hör dom av sig vad jag har fattat det som? men det ska väll inte vara några problem. 
 
och för er som inte vet så tar det ca 1 h till sunne, så det är ju inte jättelång tid, det är skönt! men det tråkiga med att flytta är att jag kommer tappa kontakten med många. men ska försöka komma hem ofta! min och pappas "deal" är att iallafall komma hem varannan helg. men jag kommer vilja försöka komma hem varje helg om det går! ibland kommer jag väll säkert inte orka, haha. 
 
men så jag ska alltså gå på Broby Grafiska i sunne som ligger 1 h från skoghall/karlstad. Där ska jag bo själv i en lägenhet i 3 år med vara hemma under sommarloven. och linjen jag ska gå heter Estetik Media tror jag.
 
och om ni undrar över något annat så är det bara att fråga, anonymt eller ej, spelar ingen roll. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback