filmsugensomfan

2012-06-26 | 18:15:32
jag har seriöst laddat ner 17 filmer, och ALLA verkar fan bra.. annars skulle jag väll inte laddat ner dom, MEN JAJA. 
iallafall, vill ju se alla typ NU. kommer sitta hela sommarlovet att kolla på en massa film? eller vadå? jag kommer vara blekast i sverige, ingen större chock kanske. fast den 16 juli drar ju jag och michelle till frankrike, hoppas fan jag får lite färg där. fast spelar ingen roll, kommer ju flagna bort säkert. åhhh. vill se på film nu. hejdå. NU KOM JAG PÅ EN TILL FILM JAG MÅSTE LADDA NER. en skräckfilm, antar jag får kolla den själv eller med mathilda, då ingen annan jävel vågar se på sånt. kuuuuul. grave encounters hette filmen btw. bra hejdåååååå
Kommentarer
Postat av: Hennie Monclair

Hej du din lilla fisfia vi måste va snart ! :(((( Vill ta massa köööört

Svar: jaaa jag också!! har inte kunnat svara på dina sms för har inte gratis sms :(((((
Sanna Funeland

2012-06-28 @ 13:27:48
URL: http://monclair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback