Från i lördags

2012-06-12 | 00:02:51
taskigt dåliga bilder, jag vet.
men iallafall, i lördags så bjöd frida mig och michelle på mat och efterätt! allt var förvånasvärt gott, jag menar. frida i ett kök är det vi pratar om. men det var dö gött, och fick en liten överraskning av friden som ni ser på bild 2. haha fan vilken underbar tjej. efter vi käkat drog vi intill stan och mötte upp jossan. vi hade så jäkla kul. så himla bra lördag. vi drog även till bk, var tvungen att tillägga det eftersom jag (och michelle) har funnit en så jäkla go hamburgare där, crispy chicken! haha jag och michelle dör vad god den är. tjallalalaaaa. blev hungrig nu. men skit i hamburgare nu. hade en bra lördag vilket som, fick träffa david också! föresteeeen, kanske kommer upp lite fler bilder från senare av kvällen, michelle tog lite bilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback