några från idag

2012-06-11 | 16:35:30

här är lite mobilbilder från idag.
bild 1- vi såg på "i rymden finns inga känslor" i folkets hus med klassen
bild 2- schemat för bästivalen som var idag på skolan
bild 3- min lärare som jaaaaaa, gjorde det gamla vanliga på bästivalen. AP är fan bäst.
bild 4- linda bjöd på hennes mammas berömda kladdkaka, åt dock ingen men vet hur jäkla go den är.
bild 5- när jag och anna väntade på bussen drog vi snabbt in på subway. OCH JAG KÖPTE INGEN KAKA. vill bara förtydliga det, att jag faktiskt kan stå emot (även fast det var jobbigt...)
bild 6- köpte en parfym till ida idag på stan

och nu tänker jag laga mat eller något annat vettigt, bloggar antagligen mer sen med riktiga bilder och inte fula mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback