keep your head up

2012-06-15 | 02:44:46

ni är så jäkla bra.


- jag slutar nian
- jag måste lämna min underbara klass
- jag måste lämna mörmoskolan
- jag måste lämna min absolut bästa lärare i hela världen
- jag måste lämna mitt hus inom kort
- jag måste lämna min stad inom kort
- min lampa funkar inte
- mitt rum ser ut som ett rent helvete. ingen lust att städa för den delen heller
- jag kommer tappa kontakten med så många fina vänner
- jag kommer inte bo tillsammans med min älskade syster ida
- jag kommer inte kunna åka till michelle när jag vill
- jag hatar reklamen på spotify
- allt bara krånglar

jag har all rätt att vara deprimerad just nu. lol. nej godnatt. och jaa, jag är ledsen för min lampa inte funkar. och jaaaa, jag ska lägga upp bilder från bal och hela kalaset. inte ens kul. orkar inte. men det kan ju inte gå sämre än såhär nu. och jag vet att jag överreagerar, och jag vet att det kommer bli bra i sunne och på broby. allt kommer bli bra. och det är fan sommarlov typ. glad. eller nått.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback