you make me smile

2012-06-09 | 12:00:00
tidsinställt pågrund av klassresa

jag vet inte varför jag lägger ut den här giffffen, men jag var så glad just denna kväll så varför inte. lika glad nu också kom jag på när jag skrev det. IDAG KOMMER JAG HEM FÖRESTEN. men jag hinner inte blogga ikväll för jag ska äta hos en fiiiiin vän. vi ska björksurfa, och björksurfa är en intern sak. så jag höll på att dö i skratt när jag skrev det. och saken är att det inte ens är så kul. bara jag som tycker det. så nu ska jag inte skriva mer. blä. jag kommer iallafall hem idag. bra då har alla koll på läget. BTW. JAG MÅSTE KLIPPA MIG. bra då vet ni det med. EN SAK TILL FÖRESTEN! jag har alla saker till balen nu!! DOCK så vet jag inte hur jag ska ha håret eller hur jag ska sminka mig. och här är min fina baldejt föresten. hade fan långt hår. det var inte igår. varför klippte jag av innan balen? går ju inte göra något med håret nu, hähähä. alltid så efterklok jag.
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback