nubs # 2 faq yeah

2012-03-04 | 19:21:53
okej så jag och jossan kossan brorsan, ja kalla henne vad ni vill, men INTE josefinE, hon stavas faktiskt inte med ett "E" på slutet. bra då vet alla små sandkorn i världen det.
nej men vi två har bestämt oss för att hitta våra nyttiga jag! haha, japp, inga sockerkickar för oss inte, inte denna vecka i vilket fall! vi ska vara duktiga med att träna, ALLTSÅ........ jossan tränar ju redan som en gris redan, men jag ska iallafall gå ut och gå ofta, och köra en röööööööövööööööööövning varje dag, dricka 554455555286 liter vatten och kissa på allas fötter. fan vad fett. nej men nu blev jag taggad för att gå ut och gå i kylan, låter ju så mysigt! TJA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback