Run for your life bitch

2012-03-05 | 20:28:35
idag började jag skolan 12:00, fast jag slutade 18:00 så det var inte mega lyxigt ändå! men när jag kom hem så tänkte jag slänga mig i soffan och DEGA SÖNDER! men nej, då slog det mig att jag och jossan har ju "nyttiga veckan" + träning på det. så det var bara byta om och gå ut och springa. Jag måste verkligen säga att jag saknar känslan efter en "träning" haha, eller i detta fall, en springtur med syster, fett skönt iallafall. Men efter springturen hoppade jag snabbt in i duschen och ida lagade mat, kyckling och grönsaker blev det! jaaa kycklingbilden där uppe blev ju skapligt ful och äcklig, men kycklingen var ju god iallafall..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback