Sådär lite brist på inspiration

2012-03-21 | 19:35:41
10 saker jag tycker om:
Ta foton.
Lana del rey.
Collar.
Sommaren.
Såpbubblor.
Origami tranor.
Mina fina vänner.
Se på film.
Känslan att vara utomlands.
Presenter.

9 saker jag tycker mindre om:
När man upptäcker mensen har kommit
Folk som inte tål skämt.
När man inser pengarna på kortet är slut.
När man vaknar på morgonen och upptäcker en ny finne i ansiktet.
Fefferoni.
Mina ögonbryn.
Dålig andedräkt.
Sälja saker med klassen.
När man inte hittar något på stan.
När resturanger glömmer just min beställning så jag måste äta efter alla andra ätit upp.
8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa mycket.
Bo någonstans där det är sommar året runt.
Ha ett jobb utomlands som är bra och roligt.
Fota mycket mycket mycket.
Hitta någon fin liten pojke i en buske.
Hitta ett te jag tycker om.
Köpa ett objektiv.


6 filmer jag tycker om:
Hangover part 1 & 2.
En dag.
Harry Potter (alla).
The Twilight Saga (alla).
In Time.
Abduction.

5 saker jag är rädd för:
Clowner.
Äckliga små insekter.
Mörker.
När någon "skämt dränker" en under vatten.
The grude på min vind.

4 ord som beskriver mig:
(jag ville inte beskriva mig själv, så jag bad frida säga 4 ord)
Lat.
Glad.
Ödmjuk.
Underbar.

3 saker jag ser fram emot:
Frankrike med michelle i sommar.
Hungerspelen på fredag (bio).
PIP.



2 snygga kändis-killar:

1 bra låt:
Promise - Ben Howard.
(lyssna här)
Kommentarer
Postat av: SOL

Du tar sjukligt snygga bilder :>

2012-03-22 @ 17:53:31
URL: http://territorialpissings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback