sleten tjej på stan, jaaaa.

2012-05-21 | 22:22:04
kände för att ta massa kort idag, så jag drog in till stan och hittade ett rosa träd!!!! okej, häh. velat hitta ett rosa träd fett länge nu. okej jag har sett rosa träd förut, men då har jag suttit på en buss eller typ inte haft kameran med mig eller nått. efter jag tagit några kort så gick jag runt lite på stan och köpte lite saker. VET NI VAD VARMT DET VAR I SVARTA JEANS OCH TRÖJA + JEANSJACKA ELLER?? fy fa-an säger jag bara, ville spy. (okej jag gillar att det är sol. så solen, sluta inte lysa bara för jag valde svarta byxor på fel dag).. IALLAFALL, åkte hem tillslut och halvsov typ på bussen, var döööötrötttt.
Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad fin bild!! och blogg du har. :)

2012-05-31 @ 00:22:26
URL: http://emdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback