Stockholm imorgon

2012-05-31 | 17:23:37

okej eftermiddag/kvällen ser ut så att jag:

- måste för det första packa till imorgon då jag och michelle drar till stockholm för en natt för att se rebecca & fiona!   och vad fan ska man ha på sig?? vädret har ju pms ever.
- sen så måste jag göra brända mandlar till min, michelles, linns och annas redovisning imorgon. (fråga inte).
- jag har även en franska läxa som är rätt så viktig att göra tills imorgon.
- jag måste städa mitt rum

och just nu känner jag bara, FAN TA ALLT JAG VILL SOVA. okej nej. nej nu SKA jag fan ta tag i denna lilla lista på saker att göra, annars kommer jag lägga mig 3 inatt och då kommer jag verkligen inte orka med morgondagen. och ni tycker säkert listan är inga problem, men jag är för lat. vill bara ha subway. sen är jag glad. hurra. JAAAAAAA nu sa mamma att det är mat. döhungrig. bra tack.
btw. min mamma gick in i ett skåp. nu blöder hon från pannan. jag dör i skratt. bra hej.
Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjabba, om dina ögon är borta imorgon. Så är det INTE jag som snott dom, okej? Hehe, lite för fina...

2012-05-31 @ 23:38:04
URL: http://charlestowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback