BREAKING DAWN PART 2

2012-11-18 | 14:16:57
okej, filmen nu då. jag måste säga att. fy.fan.vilken.bra.film. men lite kritisk är man ändå. var lite besviken på det animerade barnet, det såg lite väl animerat ut kanske.. men asså, allt annat i filmen väger fan upp det. så det är skitsamma, orkar inte vara så jäkla kritisk och blablabla hela tiden. jag njöt av filmen istället. och jag tänker inte spoila något, men kan säga att det var jäkligt blandade känslor, jag både skratta och grät. Om ni är känsliga, ta ingen jäkla mascara på underögonfransarna. Fast nu bygger jag säkert upp en massa förhoppningar på filmen när jag säger den var döbraaaa.. haha, men antar dom flesta redan sätt filmen. OM INTE, baaa se den. asså vampyrer<33333333333. ska typ kolla true blood eller nått nu. ASSSÅ HALLÅ. nu är ju harry p slut, även twilight. TUR SOM FAN att hungerspelen kom mitt i allt. fast tvåan har typ premiär om ett år, tror det är 22 nov 2013. inte säker dock..
alla bilder är från filmen och tagna från google.
Kommentarer
Postat av: hennie

barnet är så fult animerat ville slänga min sko på henne men annars var det ASSBRA

Svar: JA lr hur!!!!
Sanna Funeland

2012-11-19 @ 07:16:09
URL: http://monclair.blogg.se
Postat av: Tim

<3 BLADE!

2012-11-19 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback