Halloween eller nått

2012-11-04 | 15:58:43
drog ut igår, även fast jag hade feber, var förskyld och hade ont i halsen. det var inte så najs fast var kul ändå. och hemvägen var intressant med hanna och michelle. jäkla cpn. för roliga. nu när jag vakna hade ida stekt plättar. man ba, tja gud, tack för du finns. nej men ärligt det var verkligen så gott. idag tar jag 20.00 tåget till sunne. FAST JAG VET INTE. asså jag är ju sjuk. vet inte om det är värt det. fast ska snart till thailand i två veckor, så då kommer jag missa så mycket i skolan. så jag får inte vara sjuk och missa ännu mer. fast går jag till skolan kanske jag smittar ner folk. ASSÅ JAG KAN JU TYP INTE PRATA HAHA, min hals är helt bujvdbuvjfbsåo borta, lr röst lr ahhhh. och zombie linn & jossan fick stå för bilden, tog typ inga bilder. MEN NI KAN TITTA PÅ FLERA BILDER HÄR & HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback