Losing your memory

2012-11-20 | 21:47:00
i lördags hade min förra skola mörmodag. det är en dag då föräldrar och syskon kan komma och se när eleverna har typ några lektioner, man går runt och äter bullar och saft och sånt där. haha. fatta egentligen inte varför vi hade mörmodag, men det är ju asbra nu iaf. för då kunde jag ju åka dit och hälsa påååå. var så jäkla kul att få snacka med AP, erika och ingela. så jäkla bra lärare. hatar att dom inte går på broby... på bilden är det erika, jag och AP. Det var från skolavslutningen i 9an. HAHA, asså har nog aldrig gråtit så mycket offentligt. asså hela våran klass var verkligen så jäkla förstörda. syns inte så jättemycket på bilden att jag gråtit iaf, tuuuur. typ enda bilden. lol
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback