en vanlig onsdag i sunne

2012-10-23 | 14:00:00
se filmen i HD (1080p)
 
haha, okej. bara för att få försvara mig lite så måste jag få säga att jag aldrig filmat och klippt ihop filmer och sånt förut. ville bara testa lite i adobe premiere nu när vi har det på skoldatorn. men som sagt, videon är inge bra. bara lekte lite, men tänkte ändå jag kunde lägga upp den på bloggen. så får ni se hur en dag i sunne kan se ut. haha. det här var från i onsdags förra veckan. och btw, fyfan vad svårt det var att välja en låt. som för det första var tvungen vara lika lång som videon och passa in och ahh.. venne ens om den passar in. men det fick bli den låten nu. (jag ser dig-kent) 
Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej :) Hanna hade länkat din blogg så jag tittade in o det var Kul att se va roligt ni har o att få se Hanna på film :) Kram Hannas mamma Karolina

2012-10-23 @ 21:25:19
Postat av: Anonym

fan vad jag saknar dig
på riktigt sanna

2012-10-24 @ 04:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback