Fjärtiger

2012-10-26 | 14:11:29
 
asså haha.. eftersom det är lov nästa vecka så var det ingen idé att börja på något nytt projekt i digitaltskapande. Så vi fick som uppgift att leka lite i photoshop, då skulle vi sätta ihop två st djur. Så jag valde en tiger och en fjäril. för tigern symboliserar min syster.. HAH, och jag är fjärilen.
 
alltså när vi var små så kallad pappa ida för "tigern" och mig för "fjärlien". Ja ni märker väll kanske vem som var det snälla barnet HEHEH. nä skojja. men ärligt, ida var faktiskt jobbig och skulle säga emot allt och blblabbalaa..
 
teeex när hon fick en ny tröja,
ida- MEN DET ÄR JU INGET GLITTER PÅ!!! LÄMNA TILLBAKA.
när jag fick en ny tröja ..
jag - tack.. (även fast jag tyckte den var ful. lol)
 
love uuuuuuu idiiiii. nej men jag vet föresten inte hur man gör det bra, lägga ihop två djur alltså. så det fick bli lite som det blev nu. ehhehehe. fult redigerat. men vi skulle bara fördriva tiden med något så.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback