jag behöver er åsikt, taaaack

2012-10-08 | 17:59:00
 
 
 

 

 
hade tänkt att köpa mig ett par urbanears. men som vanligt har jag STÖRSTA beslutångesten. så vilken färg tycker ni JAG bör köpa, inte niii, utan jag? vad passar mig bäst? eller haha, ni kanske inte tycker någon av färgerna gör det. men om vi bortser från det då, så vilken tycker ni? rösta ovanför. och btw har jag bara blåa jackor, fast min vinterjacka är militärgrön, har en vinröd mössa. och vad jag brukar ha på mig inomhus är olika, är btw ljushårig om ni missat det. hehehe.
Kommentarer
Postat av: michilll

KÖP INTE CREAM!!!!!!!! inte till ditt hår, köp mocca

2012-10-09 @ 11:02:10
URL: http://www.michilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback