Måndagslista

2012-10-29 | 13:04:00

Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag vaknade upp och jag insåg vart jag var och med vem.


Vad gjorde du kl 08 i morse?
 sov.


Vad gjorde du för 15 min sedan? satt och åt frukost med Ida & Ida.


Det sista du sa högt? asså det är ju fan blod överallt ida.


Det senaste någon sa till dig: hahhahha ja.


Vad har du druckit idag? vatten


Vad var det senaste du åt? frukost, vilket var macka med ost på och en jordgubb activia.


Vad var det senaste du köpte? en B&J igår kväll, cookie dough.


Vad är det för färg på din ytterdörr? den är grå.


Vad är det för väder hos dig nu? typ mulet och grått, duggar lite också.


Godaste glassmaken? kokosglassen i frankrike.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte, kanske.


Sover du tungt? Jag vet inte, men ja det tror jag.


Drömmer du mardrömmar? ja, ganska ofta. hatar det.


Trivs du med ditt jobb? har inget jobb, men går i skolan och där trivs jag.


Favoritklädsel? typ leggings och någon stor stickad tröja. eller så vill jag helst gå runt i typ mjukisbyxor och en stickad tröja. eller harembyxor. vet inte. 


Favoritlåt just nu? luckiest girl - vinsten . det är introsången till portkod 1321. det var michelle som visade mig den och tycker den är så jäkla mysig och lyssna på bara.


Vad ser du om du tittar till höger? typ min gamla vinterjacka och massa andra kläder som ba ligger där.


Vad gör dig glad just nu? han.


Vad ska du göra härnäst? borsta tänderna och sätta på mig strumpor. sen bege mig till stan lite snabbt.


Höger el vänsterhänt? Högerhänt, tråkigt.


Humör just nu? hur glad som helst. fast lite nervös, men glad. lite små lycklig sådär.

Favoritgodis? choklad


Kläder just nu? harembyxor och ett stort slappt linne


Sommarplaner? oj hmm.. som jag vet nu så är det PIP och P&L


Hur många kuddar sover du med?
 i skoghall sover jag med 6 st. i sunne med 2 st.


Morgon eller nattmänniska? förut var jag en nattmänniska och jag kunde sova bort morgonarna hur länge som helst. men på senaste tiden har jag velat gått upp ganska tidigt. och med tidigt menar jag 10 på en helg, det är tidigt för mig som förut sovit bort dagarna. fast när det är skola och man måste gå upp runt halv 7 så är jag nog inte längre en så kallad morgonmänniska. 


Vad är viktigast för dig? det viktigaste just nu är mina vänner. jag uppskattar dom ännu mer nu när jag har flyttat till Sunne på veckorna. 


Är du kittlig? om man kittlar mig på dom rätta ställena är jag väll det. typ vid revbenen, fast då får man kittla mig lite hårdhänt, gör man sådär löst och klent är det bara skönt. haha


Snarkar du? nej jag tror inte det, hoppas inte det. men jag andas väldigt tungt har jag fått höra av många.


Stjärntecken?
 tvilling.


Stökigt el välstädat? alltså jag brukar oftast ha det stökigt. jag städar alltid rummet i skoghall när jag drar till sunne, så det ska vara städat när jag kommer hem. Samma sak i Sunne, jag städar när jag åker hem till skoghall så det ska vara fint när jag kommer tillbaka. Jag har det mer städat i Sunne än i mitt rum på Skoghall. Jag hatar när det är för välstädat, ser ju så stelt och orört ut. fast det är ju samtidigt så mysigt när allt är nystädat. fan vad dubbel jag är just nu.


Vad längtar du mest efter just nu? att få träffa honom.

Kommentarer
Postat av: Sara Hjerpe

Sanna? Kan inte du lägga upp videon vi gjorde när jag "praoa" på brobygrafiska? Du behöver ju inte om du inte vill.. Men skulle va snällt om du gjorde de :)

2012-10-30 @ 13:00:43
Postat av: MY VESTLUND '

Cool bild!

2012-10-31 @ 11:54:03
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback