Stop motion

2012-10-30 | 13:48:38
 
Sista lektionen innan höstlovet hade vi inget att göra, så vi testade på "stop motion". och det var några som ville att jag la upp den, så varsegod.  OCH JAG VET, MITT HÅR ÄR KAOS. lol. försover man sig så gör man det.
men jag fick ställa upp eftersom ingen annan ville vara med framför kameran... men tyck vad ni vill om filmen, vi har aldrig gjort något sånt här förut, så vi ba lekte lite.
 
vad är stop motion ? 

Man tar en serie bilder på ett föremål som flyttar lite för varje bild man tar, för att få känslan av att föremålet rör sig när man spelar upp bilderna i snabb ordning efter varandra. I detta fallet var jag det rörande föremålet. Fast egentligen stod jag helt stilla varje gång en bild togs.
 
 
HAHAH asså åh, ser ut som fan. MEN HAHA , jajajaj.
 
 
Kommentarer
Postat av: Nellie

wow, coolt!

2012-11-04 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback