a sky as beautiful as you

2012-09-03 | 23:02:21
en random bild på himlen härom kvällen. och bara för att helt byta ämne som jag är så bra på... jag vill besöka mörmoskolaaaan, min gamla skola. det var så jäkla skönt där. man tänkte ALDRIG på hur man såg ut, inget jäkla smink, då kunde jag gå runt där med min röda synliga näsa utan problem. man gick i mjukisbyxor och en slapp tröja som skrek hej jag orkar inte bry mig vad jag har på mig och det är ju bra eftersom ingen annan bryr sig heller. mm så var det på mörmon, det ägde! jag älskade den skolan. så alla ni som fortfarande går där, NJUT som faaaan. men självklart är broby också bra, men jag saknar mörmon och slappheten, eftersom jag är ju så jäkla lat och slapp egentligen. men som sagt, broby är bra, och jag ångrar inte att jag valde skolan och flyttade till sunne. jag åker ju hem varje helg, och det måste jag verkligen, annars lär jag deppa ihop här i lägenheten. men det är bättre nu när jag börjat umgås med folk från klassen utanför skolan också, så jag slipper komma hem till en tom lägenhet. men lägenheten är mysig, kan ta lite bilder på den ifall ni skulle vilja se den? 
Kommentarer
Postat av: sofie

jag skulle vilja se din lägenhet :D

2012-09-05 @ 20:53:42
URL: http://sofiiesoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback