därför bloggar jag inte under helgen

2012-09-26 | 20:56:24
hanna är rätt så bra på det där med att måla naglarna. så idag drog jag, sandra och sofie hem till hannas myshörna som man böööör kalla det, och kollade gossip girl och hanna målade våra naglar. jag kommer lägga upp bilder på naglarna i helgen, för jag gör tidsinställda inlägg så jag slipper blogga. ähhähäh lat. nej men anledningen varför jag inte vill blogga under helgen är för jag vill spendera den tid jag har hemma så bra jag kan, och då vill jag helst inte sitta vid datorn om kvällarna och blogga. jag tycker det är kul att blogga, men jag prioriterar mina vänner och familj före bloggen, så därför får ni tidsinställda inlägg, så inte bloggen står still varje helg. fast sen kanske jag slänger in nått inlägg under någon helg ibland, kommer nog göra det när jag får min skoldator snart iallafall. skoldatorn lär jag nog få nästa vecka. BRA SNABBA DOM. eller inte, aja. inte klaga. vi får ju iallafall en dator.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback